Skab værdi og få udbytte af dine nyheder
Når dine medlemmer åbner din app er det første de bliver præsenteret for, dine nyheder!
Det skaber den oplagte mulighed – både for at holde dine medlemmer opdateret – men også for at præsentere dem for relevante tilbud eller samarbejdspartnere.
Dine nyheder kan indeholde de billeder du ønsker, videoklip og links – som samlet set kan præsenteres i et utal af kombinationer, således at det både er spændende og indbydende for læseren.
Hvorfor skulle du ikke benytte dette til, at sælge et par nyhedspladser til interesserede firmaer eller samarbejdspartnere?
At reklamere for samarbejdspartnere i en app kan være en meget fordelagtig strategi af flere grunde:
- Øget indtægt: Relevante reklamer i appen kan skabe en ekstra indtægtskilde for center/box-ejeren. Dette kan hjælpe med at dække omkostningerne til f.eks. Booking Board systemet.
- Forbedret brugeroplevelse: Når reklamerne er relevante og godt integrerede, kan de faktisk forbedre brugeroplevelsen. Hvis brugerne ser annoncer, der er tilpasset deres interesser og behov, kan dette give dem værdifuld information og tilbud, som de finder nyttige.
Vi har indsat en til jer ganske gratis, som i kan bruge i juli måned, nederst på siden. - Styrket partnerskab: Ved at reklamere for samarbejdspartnere kan i styrke jeres forretningsforbindelser. Det skaber en win-win situation, hvor begge parter får eksponering og potentielt nye kunder. Dette kan føre til længerevarende og mere givende relationer.
- Øget engagement & fastholdelse: Velformulerede og værdifulde annoncer kan øge brugerengagementet i appen og sørge for, at din forretning bliver i kundens bevisthed. Ved løbende at skabe nye tilbud (som udløber), kan du også skabe større incitament for at fortsætte med at være medlem.
- Målrettet markedsføring: Som Platinum kunde med integration til Google Analytics får du adgang til data om brugeradfærd, hvilket gør det muligt at analysere effekten af reklamerne meget præcist. Dette øger effektiviteten af reklamekampagner og kan føre til højere konverteringsrater.
- Konkurrencefordel: Ved at du kan tilbyde dine medlemmer eksklusive tilbud eller rabatter gennem samarbejdspartnere, kan du differentiere dig fra konkurrenterne.
I det hele taget kan reklamering for samarbejdspartnere i en app være en strategi, der skaber værdi for både udviklerne, brugerne og partnerne.
Indsat her er en idé til et tilbud for juli:
Her er tilbuddet i ren tekst:
“Få -30% rabat på www.vivobarefoot.com
Vivo Barefoot er kendt for at lave bæredygtige og lette sko, med minimal sål.
Vil du læse noget om videnskaben bag dette, så kan du gøre det her.
For at benytte rabatkoden, så skal du have en konto hos dem og være logget ind (oprettes gratis).
Koden virker kun på modeller som ikke allerede er nedsatte.
Rabatkoden for Juli måned er: JULY24VPRO30“